Po prostu D&D
Rzuć się w wir przygody- Po prostu D&D
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Po prostu D&D Strona Główna
->
Kodeks Praw D&D
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O forum i dla forum
----------------
Tablica ogłoszeń
Forum ogólne
----------------
Zakątek bardów
Biblioteka magów
Dzicz
Karczma
Wszystko o DnD
----------------
Kodeks Praw D&D
Szkoła Teatralna
Sala treningowa
Lista ulubionych wrogow tropiciela
O rytuałach
----------------
Mechanika rytuałow
Rytuały
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
iron_master
Wysłany: Śro 22:48, 31 Maj 2006
Temat postu:
Myślałem też aby dać bardowi 6+int zamiast 4+int pkt umiejętności. Na razie nie mam barda w druzynie ale zastannawiam się czy nie byłoby to dobre rozwiązanie.
Blink
Wysłany: Pon 19:20, 29 Maj 2006
Temat postu:
Ja sam często korzystam po połowie z 3.0 I 3,5 ed. Generalnie gramy w 3,5 ed., ale, że podręcznik w wersji angielskiej do 3,5 nie zawsze mam pod ręką to stosuje 3.0
Gram tak już od ponad roku i nie zauważyłem jakiś zachwiań równowagi. Większość zasad jest podobna - za największą zmianę uważam zmianę efektów niektórych czarów np. Dezintegracja i krzywda
Podsumowując IMO Lepiej trzymać się jednej wersji, ale jeśli zajdzie potrzeba to można mieszać obydwie edycję bez większych problemów i komplikacji.
Pozdrawiam Blink
iron_master
Wysłany: Pon 18:58, 29 Maj 2006
Temat postu: Mieszanie reguł 3.0 i 3.5
Zastanawiałem się kiedyś nad pewną sprawą. Otóż angielskiego na wysokim poziomie nie znam a na wydanie ed3.5 w Polsce się nie zapowiada. Jednak na Polterze jak wiemy jest częściowo przetłumaczone SRD
Parę reguł mi się spodobało, jednak przejście od tak na wersję 3.5 niezbyt mi się podoba, głownie ze względu na to że moi gracze trochę już znają mechanikę 3.0. Postanowiłem jednak kilka kosmetycznych reguł wprowadzić do mej gry. I tak na przykład drużynowy zaklinacz gnom traktuje młot gnomi z hakiem jako broń żołnierską i może wymieniać czary na odpowiednim poziomie. Podobna rzecz ma się z krasnoludami i krasnoludzkim toporem. Co o tym myślicie? Czy stosowanie tych reguł poważnie zakłóca równowagę gry? Czy wy też stosujecie podobne metody? Disscus
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin