|
Po prostu D&D Rzuć się w wir przygody- Po prostu D&D
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qball
Maniak
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Pią 0:18, 30 Cze 2006 Temat postu: Sacrificium |
|
|
No to jest mój pierwsz Rytuał .
Sacrificium
Wywoływanie
Poziom: 4
Czas odprawiania: 4 godziny
Obszar: Patrz opis
Czas Trwania: chwilowy (patrz opis)
Rzut Obronny: Brak
OC: Nie
Wymagania: Jedynymi osobami zdolnymi rzucić Sacrificium są kapłani Tyra na co najmniej 18 poziomie. Do odprawienia rytuału potrzebny jest jedynie sam odprawiający. Ewentualni pomocnicy (patrz opis) nie muszą spełniać żadnych wymagań, poza posiadaniem charakteru Dobry.
Odprawianie rytuału
Przygotowanie:
Przygotowanie obszaru: Obszarem tego rytuału mogą zostać jedynie sprofanowane świątynie, kapliczki oraz klasztory Tyra lub jakiegokolwiek innego dobrego bóstwa.
Przed odprawieniem rytuału należy obsypać teren wokół miejsca kultu poświęconymi przez kapłana płatkami lilii. W centrum miejsca kultu należy wyrysować sproszkowanym diamentem, wartości conajmniej 25 000 sz, na podłodze symbol wagi na którym stanie odprawiający, a następnie zrosić symbol wodą święconą. Jeśli prowadzącemu towarzyszyć będą pomocnicy, to dla każdego z nich należy rozrysować przy wadze - również sproszkowanym diamentem - okrąg (cena to 4000 sz na każdy narysowany okrąg). Ponadto w czterech miejscach, oznaczających cztery strony świata, wokół miejsca kultu należy ustawić po jednym diamencie oszlifowanym tak aby przypominał kwiat lilii (koszt oszlifowanych w ten sposób diamentów to 2000 za sztukę. Diamenty mogą być wykorzystywane wielokrotnie).
Pomocników może być maksymalnie pięciu.
Przygotowanie uczestników: Przed rozpoczęciem rytuału, prowadzący powinien ustawić się na środku rysunku wagi, a ewentualni pomocnicy na okręgach wokół. Prowadzący powinien mieć oczy zawiązane białą, jedwabną chustą z symbolem Tyra. Pomocnicy natomiast powinni mieć prawe ręce przywiązane do ciała płóciennymi szarfami tak, aby nie mogli nimi poruszać.
Ceremonia:
Ceremonia może być odprawiona o każdej porze dnia, jednak tylko w dni parzyste.
W trakcie odprawiania rytuału pomocnicy powinni w ciszy modlić się do swojego bóstwa opiekuńczego. Muszą to robić przez cały czas trwania rytuału, ale nie muszą zanosić tych samych modlitw do tych samych bogów. ST utrzymania skupienia na modlitwie wynosi 15.
W tym czasie prowadzący powinien naciąć wskazujący palec swojej prawej ręki specjalnym, przeznaczonym do tego celu przyrządem (przedmiot podobny do żyletki, wykonany ze srebra i ozdobiony kilkoma małymi kamieniami szlachetnymi – koszt to 100 sz), a następnie zacząć wznosić modły i wołania do Tyra, jednocześnie zraszając cały symbol wagi swoją krwią.
Po upływie trzech godzin, prowadzący musi zerwać z oczu chustę, podpalić i upuścić na symbol wagi, zaś pomocnicy muszą odwiązać swoje prawe ręce od ciała i wznieść je ku niebu.
ST utrzymania skupienia dla prowadzącego jest standardowe.
Zakończenie rytuału prowadzi do tego, że sprofanowane miejsce zostaje naładowane świętą energią, a wszelakie zniszczenia w konstrukcji budowli znikają w ciągu kolejnych 3 minut. Może zdarzyć się tak, że cała świątynia zostanie odbudowana za pomocą owego rytuału*. Ponadto przez kolejne 77 dni od zakończenia rytuału, w rzeczonym miejscu dobrzy kapłani otrzymują premię ze świętości +6 do testów odganiania i niszczenia nieumarłych.
* UWAGA: Wszelakie przedmioty jakie znajdowały się w miejscu kultu w trakcie jego zniszczenia, nie zostają przywrócone przez rytuał jeśli zostały zniszczone bądź z budowli wyniesione.
Stabilizacja efektu:
Kiedy teren zostanie już objęty efektem, prowadzący musi utrwalić go za pomocą zaśpiewów i modlitw. Proces ten trwa godzinę i powoduje poniesienie przez prowadzącego pewnego kosztu (patrz dalej). Nieudana stabilizacja powoduje u prowadzącego utratę 1k6/2k8 punktów poczytalności i sprawia że stan budowli powraca do poziomu sprzed rozpoczęcia rytuału; ponadto rytuału nie można przeprowadzić w tym miejscu ponownie przez 777 dni. Udana stabilizacja powoduje utrwalenie zmian konstrukcyjnych w budowli i utrwalenie na kolejne 77 dni efektu dającego premię +6 do testów odganiania i niszczenia nieumarłych.
Błędne odprawienie rytuału:
Błędne odprawienie może mieć skutek taki jak przy nieudanej stabilizacji efektu, ale mogą wystąpić również inne efekty. Dobrymi przykładami powinny być całkowite zawalenie się budowli, sprofanowanie terenu które zaowocuje permanentną premią bluźnierczą +6 do testów karcenia i rozkazywania nieumarłym, lub też rozmaitymi karami dla osób o charakterze dobrym, które przebywać będą na rzeczonym terenie.
Koszty osobiste:
W momencie zakończenia stabilizowania efektu, kapłan odprawiający rytuał musi ponieść pewien koszt osobisty. A owym kosztem jest poświęcenie pewnej ilości komórek na czary odpowiedniego poziomu. Ilość komórek oraz ich poziom jest zależny od wielkości budynku sakralnego który zostaje objęty działaniem i może być modyfikowany pewnymi czynnikami. Każda komórka może zostać zastąpiona dwiema komórkami poziomu niższego o jeden, trzema komórkami poziomu niższego o dwa itd. Komórki poziomu zerowego oraz komórki na czary domenowe nie mogą być w tym procesie poświęcane. Z powodu modyfikatorów, koszt nie zostaje przedstawiony w komórkach, ale w „poziomach kosztu”, gdzie koszt 9 poziomu oznacza poświęcenie jednej komórki 9 poziomu, 3 komórek trzeciego poziomu lub jakiejkolwiek innej kombinacji komórek na czary wynoszącej w sumie 9.
Kapłan który awansuje na kolejny poziom w swojej klasie a poświęcił na rzecz odprawiania rytuału jakieś komórki, otrzymuje nowe komórki na czary tych poziomów, które powinien normalnie otrzymać przy awansie na dany poziom.
Koszt zależny od rodzaju budowli:
Główne miejsce kultu dla całego regionu: koszt 20 poziomu
Duża lub ufortyfikowana katedra: koszt 15 poziomu
Klasztor: koszt 12 poziomu
Miejska świątynia: koszt 10 poziomu
Świątynia średniej wielkości: koszt 8 poziomu
Mała kaplica lub wiejska świątynia: koszt 6 poziomu
Kapliczka: koszt 4 poziomu
Modyfikatory kosztu:**
Jeden pomocnik: zmniejszenie kosztu o 1
Przynajmniej jeden pomocnik jest kapłanem co najmniej poziomu 14: zmniejszenie kosztu o 1
Dwóch lub trzech pomocników: zmniejszenie kosztu o 2
Pomocnicy (conajmniej dwóch) są tego samego wyznania co prowadzący: zmniejszenie kosztu o 2
Przynajmniej jeden z pomocników pełnił stałą posługę w tym konkretnym miejscu kultu: zmniejszenie kosztu o 2
Czterech lub pięciu pomocników: zmniejszenie kosztu o 3
Odprawiający pełnił posługę w tym miejscu: zmniejszenie kosztu o 4
W miejscu odprawiania rytuału dokonano aktu złożenia w ofierze conajmniej 5 dobrych, inteligentnych humanoidów: zwiększenie kosztu o 4
W miejscu odprawiania rytuału przyzywano demony lub diabły: zwiększenie kosztu o 3
Na terenie odprawiania rytuału został użyty czar profanacja: zwiększenie kosztu o 2
Na terenie odprawiania rytuału rozlano krew dobrego kapłana poziomu co najmniej 15: zwiększenie kosztu o 2
Miejsce w którym odprawiany jest rytuał zostało zniszczone przez nieumarłych lub używano w trakcie jego niszczenia magii nekromantycznej: zwiększenie kosztu o 1
Ta lista modyfikatorów kosztu nie jest oczywiście wyczerpująca. Jeśli chcecie, możecie dodawać do niej kolejne czynniki mające wpływ na cenę rytuału w „poziomach kosztu”.
** Cena w „poziomach kosztu” nigdy nie może spaść poniżej jednego poziomu kosztu.
Koszt: Od 33 000 sz do 49 000 sz + 100 sz (koszt przyrządu do nacięcia palca) + koszt w poziomach komórek na czary
Rytuał ten został odkryty przez kapłanów Tyra. Odprawiają go potężni kapłani wspomnianego boga w miejscach kultu które zostały zniszczone. Robią to z powodu swego poczucia sprawiedliwości, oraz po to by przypodobać się swemu bogu. Wierzą oni bowiem że Tyr chwali sobie kapłanów zdolnych do osobistych poświęceń w imię sprawiedliwości i dobra, oraz mają nadzieję po śmierci zasiąść u stóp Tyra i stać się jednymi z jego najbardziej zasłużonych sług.
Najbardziej znanym z kapłanów Tyra który często odprawiał ów rytuał, był Dagor "Utracona Potęga" Proudspeaker - przełożony Świątyni Szarej Wagi. Ów kapłan tak często odprawiał ten rytuał, że pod koniec swego życia, pomimo niewątpliwej niegdysiejszej potęgi, potrafił rzucać jedynie czary 0-poziomowe oraz domenowe.
Ten rytuał przeznaczony jest głównie pod setting FR. Jeśli jednak grasz w jakiś inny, możesz go łatwo zmodyfikować zmieniając w wymaganiach kapłana Tyra na kapłana jakiegokolwiek innego bóstwa o charakterze Praworządnym dobrym. Wówczas zamiast symbolu wagi kapłan powinien sproszkowanym diamentem rozrysować symbol swojego bóstwa, a na szarfie którą odprawiający zawiązuje sobie oczy również powinien widnieć ów symbol.
Nie jestem pewien czy wszystko jest cacy, ale na pewno nie jest. Proszę o konstruktywną krytykę i poprawienie mnie w miejscach gdzie się pomyliłem.
Pozdrawiam.
__________________________
EDIT:
"Młota" zmieniono na "wagi".
Na końcu akapitu o kosztach osobistych dorzuciłem informację o efekcie awansu na kolejny poziom i związanym z nim przydziale nowych komórek na czary.
Na końcu pojawił się akapit jak zmodyfikować rytuał by pasował on do innych settingów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qball dnia Nie 11:17, 16 Lip 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Smg
Mistrz Podziemi
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:12, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Veto! Nie gram w FR i co wtedy?
Cytat: | jednocześnie zraszając cały symbol młota swoją krwią. |
Jaki znowu symbol młota? Nic o nim wcześniej nie pisałeś.
Sam rytuał mi się podoba. Jest powiedziałbym dość typowy, ale dobrze przemyślany i ciekawie zbilansowany (konieczność osobistych wyrzeczeń). Jedyne co mnie ciekawi, to możliwość odzyskiwania komórek czarów przy wejściu na poziomy. O co mi chodzi? Przykładowo kapłan, ktory wchodzi na 17 poziom zyskuje 3 komórki na czary (jedną 4. jedną 6. i jedną 9. poziomu). Czy jeżeli wcześniej poświęcił wszystkie swoje komórki, to zyska właśnie te, które wymieniłem, czy np. brakujące komórki 1., 2. idalszych poziomów, aż do uzyskania odzysku w koszcie poziomu równego 19. (4+6+9)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
iron_master
Fanatyczny Gracz
Dołączył: 11 Maj 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:18, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Ja wiem czy to się opłaca? Czy odbudowanie wiątyni w normalny sposób nie byłoby łatwiejsze? Mimo to ciekawy, tylko może dać jakis przelicznik pozwalający zamienić komórki na czary na PD?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qball
Maniak
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Pią 10:34, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Smg napisał: | Veto! Nie gram w FR i co wtedy? |
Można to przerobić na rytuał odprawiany przez wyznawców jakiegokolwiek innego boga. Ale jeśli wam to przeszkadza, to mogę to zmienić.
Smg napisał: | Jaki znowu symbol młota? Nic o nim wcześniej nie pisałeś. |
Ups . Pozostałość z wersji beta. Zaraz zmienię.
Smg napisał: | Jedyne co mnie ciekawi, to możliwość odzyskiwania komórek czarów przy wejściu na poziomy. |
No i wychwyciłeś niedopowiedzenie . Postaram się coś z tym zrobić. Ale kapłan wchodzący na kolejny poziom, a który poświęcił swoje wszystkie komórki, uzyskuje właśnie te komórki które dostałby na poziomie na który właśnie awansował.
iron_master napisał: | Ja wiem czy to się opłaca? Czy odbudowanie wiątyni w normalny sposób nie byłoby łatwiejsze? Mimo to ciekawy, tylko może dać jakis przelicznik pozwalający zamienić komórki na czary na PD? |
To nie musi się opłacać. Napisałem że odprawiający wierzą, że ów rytuał przybliża ich do swego boga. To raczej kwestia poświęcenia niż jakiejś wymiernej korzyści. A tabelki z przelicznikiem na PD nie zrobię. Strata PD nie jest takim znowu poświęceniem, bo PD można odzyskać. A tu o poświęcenie właśnie chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Qball dnia Nie 11:19, 16 Lip 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amnezjusz
Maniak
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno/polter Aktywna osobowość: Dwukwiat
|
Wysłany: Pią 12:55, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Całkiem ciekawy rytuał i mi osobiście się podoba. Sam pomysł z kapłanami Tyra dla mnie jest trafiony i jak najbardziej pasuje. Wszystkie części i etapy rytuału prezentują się dobrze, nie wystepuja żadne przegięcia a wszystko wydaje się być dobrze dobrane i wywarzone. Co się będę rozwodził: dobra robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qball
Maniak
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Pią 23:09, 30 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
Dziękuję wam drodzy koledzy za opinie, niemniej jednak chciałbym się dowiedzieć czy mam go przerobić z rytuału dla kapłanów Tyra na rytuał dla kapłanów X (gdzie X może być imieniem jakiegoś innego bóstwa, albo przymiotnikiem "dobry").
Vox populi, vox dei. Wy zadecydujcie.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amnezjusz
Maniak
Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Leszno/polter Aktywna osobowość: Dwukwiat
|
Wysłany: Sob 16:03, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | jednak chciałbym się dowiedzieć czy mam go przerobić z rytuału dla kapłanów Tyra na rytuał dla kapłanów X (gdzie X może być imieniem jakiegoś innego bóstwa, albo przymiotnikiem "dobry"). |
Mnie osobiście nie przeszkadza fakt, że obecnie jest to rytuał dla kapłanów Tyra, ale jednak żeby było uniwersalnie i dostępnie dla graczy nie grających w Faerunie należałoby dać możliwość zmiany kapłana na jakiegokolwiek boga o dobrym charakterze pasującym do danego settingu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qball
Maniak
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Sob 16:10, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
W Greyhawku mógłby to być Św. Cuthbert. Ale można zmienić wymagania na kapłanów jakiegokolwiek bóstwa o charakterze dobrym. Wtedy rytuał stanie się uniwersalny dla każdego settingu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Smg
Mistrz Podziemi
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:48, 02 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Popierałbym wprowadzenie możliwości zmiany boga. Ja osobiście nie za bardzo wiem, jakim bogiem jest Tyr, co oznacza, że gdybym chciał przeprowadzić ten rytuał na innym panteonie, to nawet nie wiedziałbym, jak dokonać zamiany by zachować sens.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qball
Maniak
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Nie 15:03, 02 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Tyr jest praworządnym dobrym bogiem sprawiedliwości i prawa.
Więc możliwość zamiany boga jest domyślna, bo każdy może sobie to na własny użytek zrobić. Mnie chodzi o to, czy zapisać na jakich bogów można to zmienić przy opisie samego rytuału. Albo może zmienić warunek z
Cytat: | Jedynymi osobami zdolnymi rzucić Sacrificium są kapłani Tyra na co najmniej 18 poziomie. |
na:
Jedynymi osobami zdolnymi rzucić Sacrificium są dobrzy kapłani na co najmniej 18 poziomie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Blink
Mistrz Podziemi
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Plan Bestii
|
Wysłany: Pią 19:48, 07 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Bardzo ciekawy rytuał. Widać, że jest bardzo dopracowany- zadbałeś o każdy najmniejszy szczegół.
Kapłani Tyra IMO pasują wręcz idealnie do odprawienia tego rytuału- ale faktycznie by rytuał stał się bardziej funkcjonalnym i ogólnodostępnym zmieniłbym Tyra na dowolnego dobrego boga. Jeśli wprowadzisz ową zmianę ^ rysowanie wagi na ziemi nie będzie już tak pasowało, jak to było w przypadku Tyra (O ile mnie pamięć nie myli atrybutem Tyra jest waga - symbol równowagi i sprawiedliwości), więc jestem za tym ażeby kapłan danego bóstwa rysował na Ziemi jakiś znak, który pasuje i kojarzy się z danym bóstwem np. Tyrmora - Moneta, Lathender- Słońce, Selune- Księżyc, itd. Co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qball
Maniak
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Sob 13:58, 08 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jest krtoś jeszcze oprócz Blinka za zmianą?
Symbol wagi jest powiązany z Tyrem, ale jeśli zmienimy z Tyra na jakiekolwiek inne dobre bóstwo, to będzie on nadal funkcjonalny. Waga to symbol sprawiedliwości - fakt. Ale w tym przypadku może ona oznaczać prawe posunięcie jakim jest odbudowa świątyni.
Ale jeśli już się uprzemy na symbolikę, to waga może oznaczać równowagę pomiędzy efektem a kosztem rytuału. Na jednej szli profity (odbudowa świątyni w trymiga) a na drugiej koszt jaki trzeba zapłacić za rzeczony efekt (poświęcenie komórek na czary).
Pozatym bardziej symbolicznym ukłonem w kierunku Tyra są te fragmenty:
Cytat: | Prowadzący powinien mieć oczy zawiązane białą, jedwabną chustą z symbolem Tyra. Pomocnicy natomiast powinni mieć prawe ręce przywiązane do ciała płóciennymi szarfami tak, aby nie mogli nimi poruszać. |
Oczy i ręka:) - jak ktoś wie o co chodzi .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Smg
Mistrz Podziemi
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:53, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Ja bym to zrobił inaczej. W tekście zostaw Tyra, a pod nim umieść wskazówki, jakimi bogami można go zastąpić i co wtdy zmienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qball
Maniak
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Nie 0:03, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Dobra Smg. Jak chcesz, ale zrobię to dopiero jutro. Teraz muszę zejść z kompa, bo moja siostrzyczka powróciła z Bielska, a że komp stoi u niej w pokoju to sami wiecie.
Aha, przypatrywałem się naszemu logo i im dłużej to robiłem, to tym gorzej ono wyglądało. Z nudy więc cośtam sobie naszkryflałem na kartce. Jest stereotypowe do bólu i wykonanie kuleje bo jestem antytalent plastyczny, ale jak komuśsięspodoba to może to Ame udoskonalić.
Pytanie - jak umieścić grafikę z mojego kompa na forum?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Planetourist
Maniak
Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Niewidoczny Uniwersytet
|
Wysłany: Wto 21:50, 29 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wiele już powiedzieli moi przedmówcy, ja tylko dodam, że poświęcanie komórek jest świetnym pomysłem, ale trochę mi się nie podoba- tyl to Okaleczony Bóg, więc może permanentna utrata któregoś z atrybutów fizycznych czy też ręki lub oka (bo 1. tych właśnie części ciała Tyr zgodnie z trabycją nie ma i 2. jak już by kapłan się znudził swoją świętością i dobrocia, to miałby gdzie wstawić Rękę i Oko Vecny ). Dzięki takiej zmianie duchowny stawałby się bardzo podobny do Tyra (co dawałoby poczucie wspólnoty i oddania, którego poszukują odprawiający rytuał kapłani), cierpiałby z pewnością uszlachetniające męki w jego imieniu, ale dzięki mocy magicznej wciąż mógłby być na pierwszym froncie walki ze złem i chaosem. IMHO byłoby to lepsze wyjście, ale choice is yours.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qball
Maniak
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Wto 22:05, 29 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wierz mi, rozmyslałem nad tym. Ale w końcu zarzuciłem pomysł na rzecz komórek. Tyr jest cierpiącym bogiem, ale jego doktryna nie nakazuje cierpieć - to akurat domena Ilmatera. Tyr natomiast pragnie by jego kapłani byli przykładem i byli skłonni do poświęceń w imię wiary i sprawiedliwości. Dlatego zamiast ręki i oka wybrałem komórki na czary. Poświęcenie jest, ale kapłan nie traci przynajmniej zdolności bojowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|